Filmnieuws

Actrice Eva Green met spoed naar het ziekenhuis gebracht na een ongeluk op de set van ‘Wednesday’ seizoen 3

Still ‘Wednesday’ via Netflix/Helen Sloan

Dit weekend is bekendgemaakt dat actrice Eva Green gewond is geraakt op de set van Wednesday (2022– ). Green is een van de nieuwste aanwinsten van de populaire serie die alsmaar zijn cast uitbreidt met grote namen. Het zou gaan om een serieuze verwonding aan het been.

Overgebracht naar het ziekenhuis

De opnames voor het derde seizoen van Wednesday vinden momenteel plaats in Dublin, Ierland. Volgens een bron zou Green een vervelend ongeluk hebben gehad waarbij ze een verwonding opliep aan het been en duidelijk veel pijn had. De producenten zagen direct de ernst van het incident in en legden de opnames stil. Het medisch team werd direct ingeschakeld, waarna Green werd overgebracht naar het ziekenhuis voor verdere behandeling. Inmiddels is bekend dat de actrice goed herstelt.

Vertraging opgelopen

Door de stillegging van de opnames moet er hier en daar wat worden aangepast in het schema. Er zijn geen tekenen van serieuze vertraging. Zowel de woordvoerders van Green als van Netflix is om een reactie gevraagd, maar tot nu toe is er niet gereageerd. Green zal vanaf het derde seizoen in Wednesday te zien zijn als tante Ophelia, de zus van Morticia. Ophelia werd in het derde seizoen al geïntroduceerd toen ze kort verscheen en de dreigende woorden ‘Wednesday must die’ op een muur schreef.

🍿 Lees meer over Wednesday (2022‑ ) →

error: Deze content is beveiligd!